Jak z pomocą Internetu rozwinąć firmę i dotrzeć do nowych odbiorców?
24 czerwca 2021

Jak z pomocą Internetu rozwinąć firmę i dotrzeć do nowych odbiorców?

Wybierając się w internetową podróż w poszukiwaniu nowych klientów, bardzo często skupiamy się na celu
zamiast na poszczególnych etapach tej wyprawy. Łatwo jest w ten sposób przegapić istotne szczegóły, dzięki
którym możemy nasz cel osiągnąć znacznie szybciej i z lepszym skutkiem.

W trakcie szkolenia dowiesz się:
● jakie kluczowe elementy odpowiadają na stronie internetowej za widoczność w wynikach wyszukiwania;
● co sprawia, że użytkownicy chętniej odwiedzają strony internetowe i dokonują zamierzonych przez nas
działań;
● co sprawia, że użytkownicy rezygnują z zapoznania się z ofertą;
● jak sprawdzić, czego dokładnie szukają twoi odbiorcy i o co pytają wyszukiwarkę;
● jakie narzędzia warto w tym celu wykorzystać.

Kiedy?
czwartek
24 czerwca 2021 r.
11:00 - 12:00

Po szkoleniu możliwe indywidualne konsultacje z doradczynią w programie Firmy Jutra, Karoliną Maj
• 12:15-12:45 - Konsultacja 1
• 12:45-13:15 - Konsultacja 2
• 13:30-14:00 - Konsultacja 3
• 14:00-14:30 - Konsultacja 4
• 14:45-15:15 - Konsultacja 5

Na konsultacje zostanie zapisane 5 firm, które jako pierwsze wyrażą chęć udziału w konsultacjach.

Zapraszamy do rejestracji: https://forms.gle/A2dYssVHjSGp8cgeA || 537 007 087 

Zarówno szkolenie jak i konsultacje odbędą się online za pomocą narzędzia Google Meets.

Zarejestrowane osoby otrzymają dalsze instrukcje jak dołączyć do spotkania na podany w formularzu adres mailowy.

Szkolenie i konsultacje poprowadzi Karolina Maj

Karolina Maj, MBA, Konsultant ds. marketingu internetowego, doradca w programie Firmy Jutra

Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney). Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie - bawiąc się formą, kolorem i słowem.

Bogate doświadczenie podpiera obszerną wiedzą zdobytą na czterech kierunkach studiów oraz w trakcie licznych szkoleń. W 2016 roku odebrała dyplom Master of Business Administration, przyznany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Od 2017 roku związana z projektami edukacyjnymi Google. W ramach Google Internetowe Rewolucje skonsultowała ponad 500 firm i przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń. Obecnie wspiera przedsiębiorców w rozwoju w ramach programu Firmy Jutra realizowanego przez Google oraz PFR. Dodatkowo również wykłada marketing na Akademii E-marketingu realizowanej przez Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach.

Jak z pomocą Internetu rozwinąć firmę i dotrzeć do nowych odbiorców?