Poznaj ścieżkę klienta: Od pierwszego kontaktu do lojalności
26 lutego 2025

Poznaj ścieżkę klienta: Od pierwszego kontaktu do lojalności

Szkolenie online: Poznaj ścieżkę klienta: Od pierwszego kontaktu do lojalności

Zastanawiasz się, jak przeprowadzić klienta przez wszystkie etapy kontaktu z Twoją firmą i zbudować jego lojalność?
Na te pytania otrzymasz odpowiedź podczas naszego darmowego szkolenia online.

Termin: 11 marca 2025 - godz. 11:00

Zapisy pod linkiem: https://forms.gle/PFScJD6gncbrSmJ3A

Podczas szkolenia dowiesz się:
* Jak badać i rozumieć kluczowe etapy współpracy z klientem.
* Gdzie pojawiają się najważniejsze momenty w kontakcie z Twoją marką.
* Jak wykrywać i naprawiać słabe punkty w obsłudze klienta.


Dlaczego warto?
* Poznasz skuteczne metody analizy ścieżki klienta.
* Otrzymasz praktyczne wskazówki do samodzielnego mapowania.
* Zyskasz nowe spojrzenie na proces budowania relacji z klientem.


To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
 * Chcesz lepiej zrozumieć doświadczenia swoich klientów.
 * Zależy Ci na zwiększeniu satysfakcji  i lojalności klientów.
 * Szukasz sposobów na usprawnienie procesu obsługi klienta.


Szkolenie poprowadzi:
Martyna Urbaniak – Trener biznesu i Dyrektor Zarządzająca w firmie Spark Flow Pro. Z doświadczeniem zdobytym w firmach takich jak Google, współpracowała z prestiżowymi klientami, m.in. Zamkiem Królewskim na Wawelu, KRUS czy Bankiem Pocztowym. Martyna łączy wiedzę z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania projektami, zawsze stawiając na praktyczne rozwiązania i wymierne rezultaty.