Webinar PPK - Nowy pracownik w firmie. Nowa firma w PPK
05 czerwca 2023

Webinar PPK - Nowy pracownik w firmie. Nowa firma w PPK

"Nowy pracownik w firmie – obowiązki informacyjne, wypłata transferowa, umowa o prowadzenie. PPK  w nowo powstałym podmiocie."

Program webinarium będzie obejmował następujące zagadnienia:

  • Osoba zatrudniona, a uczestnik w rozumieniu ustawy o PPK – istotne różnice.
  • Informowanie osób zatrudnionych o PPK – obowiązki pracodawcy.
  • Po co ustalać status osoby zatrudnionej? Najczęściej zadawane pytania z objaśnieniami.
  • Zawarcie umowy o prowadzenie, a transfer środków – zmiany po nowelizacji 2022.
  • Terminy naliczania i dokonywania wpłat do PPK dla nowych uczestników.
  • Ponowne zatrudnienie tego samego pracownika a naliczanie wpłat do PPK.
  • Obowiązki nowo powstałego pracodawcy (status osoby zatrudnionej wg PPK; informowanie osób zatrudnionych; przyjmowanie deklaracji i wniosków)
  • Kryteria wyboru instytucji finansowej prowadzącej PPK.
  • Zawieranie umowy o zarządzanie i o prowadzenie PPK.
  • Naliczanie i przekazywanie wpłat do PPK – terminy obowiązujące po nowelizacji 2022.
  • Akta osobowe, a PPK – zasady przechowywania dokumentacji PPK

 

Kiedy?
14.06.2023 r., godz. 10:00- 11:00

Link rejestracyjny na spotkanie: zgłoś swój udział

UWAGA: Link do uczestnictwa w spotkaniu na platformie MS Teams zostanie do Państwa przesłany na podane w formularzu rejestracyjnym adresy e-mail w dniu spotkania.