Webinar PPK - Nowy pracownik w firmie. Nowa firma w PPK
"Nowy pracownik w firmie – obowiązki informacyjne, wypłata transferowa, umowa o prowadzenie. PPK w nowo powstałym podmiocie."
Program webinarium będzie obejmował następujące zagadnienia:
- Osoba zatrudniona, a uczestnik w rozumieniu ustawy o PPK – istotne różnice.
- Informowanie osób zatrudnionych o PPK – obowiązki pracodawcy.
- Po co ustalać status osoby zatrudnionej? Najczęściej zadawane pytania z objaśnieniami.
- Zawarcie umowy o prowadzenie, a transfer środków – zmiany po nowelizacji 2022.
- Terminy naliczania i dokonywania wpłat do PPK dla nowych uczestników.
- Ponowne zatrudnienie tego samego pracownika a naliczanie wpłat do PPK.
- Obowiązki nowo powstałego pracodawcy (status osoby zatrudnionej wg PPK; informowanie osób zatrudnionych; przyjmowanie deklaracji i wniosków)
- Kryteria wyboru instytucji finansowej prowadzącej PPK.
- Zawieranie umowy o zarządzanie i o prowadzenie PPK.
- Naliczanie i przekazywanie wpłat do PPK – terminy obowiązujące po nowelizacji 2022.
- Akta osobowe, a PPK – zasady przechowywania dokumentacji PPK
Kiedy?
14.06.2023 r., godz. 10:00- 11:00
Link rejestracyjny na spotkanie: zgłoś swój udział
UWAGA: Link do uczestnictwa w spotkaniu na platformie MS Teams zostanie do Państwa przesłany na podane w formularzu rejestracyjnym adresy e-mail w dniu spotkania.